joi, 10 iulie 2008

Despre fufe

Aseara bajbaiam televizorul in cautarea de ceva care sa ma adoarma. Am gasit o fufa (not worth mentioning her name, doesn't matter anyway), care incerca sa explice de ce si-a luat-o de la un jeg. Clar era ca-i era frica: spunea ce om bun e cand nu e rau, cum se certau ei in casa sau in masina, dar nu pe strada, cat de prea mult o iubeste "si alte caprioare". Ma lasi?? Basically, esti proasta. Straight-forward ! Dupa ce ai prestat pentru tufa 3 ani jumate, cum singurica zici, acum vii ca penibila sa ne spui ca te bate si ca nu te lasa in pace de 1 an. Jegul, animal cum este, inca te considera proprietatea lui (ceea ce ai si fost). Logic, atata timp cat ai mai iesit cu el. Tampo !

In afara de asta, declari sus si tare ca, intr-un fel, e vina paparatelui ca era acolo cand te tragea de par si ridicase pumnul la tine (btw, daca esti barbat, e de la sine inteles ca esti mai puternic decat o femeie, deci tu nu esti barbat, esti un urangutan in calduri).

Am schimbat programul rapid, am adormit, am visat urat, m-am trezit la 4, am reusit sa adorm la loc.

Dimineata, la Victoriei, alta proasta. Si stramba pe deasupra. Avea o rochita vaporoasa, de vara si cizme imblanite, din piele intoarsa. Si flutura ostentativ cheia de la masina intr-o mana, in timp ce cu cealalta tinea cafeaua cumparata de prin zona (obscen de scumpa). Bai tanti, fita ca fita, trend, fashion victim, astea, dar totusi, nu crezi ca pute cand te descalti? Vezi sa nu putrezesti !

My problem is: De ce tre sa traiesc eu in aceeasi lume cu ele si de ce trebuie sa fim de aceeasi rasa: umana ?

Niciun comentariu: