joi, 3 septembrie 2009

Small wonders..

Dupa ce m-am intors, m-a intrebat Marius cum a fost. Si in timp ce-i povesteam minunatii, el imi povestea despre cum ei, care stau printre minunatii, oriunde ar fi in lume, le au la indemana si poate nu le vad deloc sau cel mult o data. Cum?? Sa nu te urci in Turn macar de 2 ori pe an?

Gandindu-ma, are dreptate. Eu, spre rusinea mea, nu am vizitat niciodata Casa Poporului, nu am fost decat o data la Muzeul Taranului Roman, n-am vazut vreun alt palat in Bucuresti, Muzeul Contemporan de Arta sau Ateneul. Penibil. Si din acelasi motiv invocat de Marius, ca sunt aici si noi balosim dupa frumusetea altora. Nu compar, nu-mi imaginez acelasi lux si desfatare aici, nu poti sa compari podurile pline de sculpturi cu asfaltul de aici.

Comenta vara-mea ca sunt idioti, ca n-au asfaltat la Versailles. Glumesti ! Ala e patrimoniu, nu e ca in padurea Vedea din Alexandria, unde erau gata sa asfalteze si copacii. Si m-am prafuit rau si n-am murit. Si tot mi-a placut enorm.

M-a anuntat Ayoze cum ca ar vrea sa ma viziteze. Am primit mailul duminica, exact cand m-am intors. Cuprinsa de deprimare, m-am gandit sa-i zic ca nu e de venit, ca nu are ce sa vada, sa se duca in Ungaria sau altceva in zona. Acum, dupa o saptamana, inca nu i-am scris. Inca ma gandesc ce si cum sa-i scriu, ce si cum sa vada. Il intereseaza "gipsy", ca sa citez. Nu stiu daca vor avea concerc baietii de la Damian Brothers. Si daca nu, se termina si festivalul Enescu.

Si unde i-as zice sa mearga? Ce ar vrea el sa vada? Ce e de vizitat aici? Nu stiu, chiar nu stiu prea multe, ca eu n-am vazut Bucurestiul. Am evitat. Obosesc suficient cu Rahova- Victoriei de 5 ori pe saptamana. Nu mai visez nici parc, nici altceva. Cel putin acum.

Poate ar trebui sa il vizitez si eu. Poate mi-ar displacea un pic mai putin..

Un comentariu:

Mariuca spunea...

Vine Ayozeeeee???????? We need to talk.