miercuri, 30 decembrie 2009

Inapoi in Bucuresti

Dupa cateva zile bune acasa in care am dormit si m-a rasfatat mama, am iesit la o ciocolata calda mega buna in Rovi, dar intr-un fum de tigare spectaculos ! M-am plimbat prin oras, am mancat pateu special, dar nu de unde trebuia ca era inchis pe 26 dec:), mi-am luat bomboane fondante de toate culorile si le-am mancat pana sa plec.
Am plecat de acolo, soare afara, frumos, aproape uscat pe jos. Ajung in Bucuresti, innorat, mizerie pe jos, o baltoaca imensa la intrare dupa inchisoarea de la Rahova, multe mormane de zapada murdara, eu caram 1000 kile ca mi-a pus mama mancare pt 2 secole.
Am ajuns, apartamentul nu ma ascultase sa se autocurateasca pana ajung eu, am spalat ca urma sa nu mai aveam cu ce sa ne imbracam.
Acum, astept sa treaca Revelionul, sa dorm mult pana ma duc la birou si sa pun obiectivele pentru 2010.
Si poate o sa dispara din senin mizeria asta din oras ...

Niciun comentariu: