sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Vocile..


Aseara am fost la Batranul.
Initial, am vrut sa merg in speranta ca va juca Ogasanu (varianta 2), dar am prins-o pe cea "originala", cu Emil Hossu si Cotimanis (nu unul dintre actorii mei preferati, dar i s-a potrivit f bine rolul).
M-au impresionat foarte tare vocile actorilor. Mult de tot. Nu m-as fi gandit niciodata. Si sala avea o acustica buna. Si din randul 5, am vazut si cum Rauta avea broboane de transpiratie pe frunte.
Bejenaru si Subtirica, la fel, niste personaje jucate cu multa putere. Iar baiatul strazii, cu chitara.. jos palaria.
Multa muzica, f diferita si imbinata cu multa imaginatie.
Iar sfarsitul, ultimele 10-15min, EXCEPTIONALE.
O sa merg sa-l revad, cel mai probabil..macar pentru sfarsit, pentru replicile lui Cotimanis si vocea lui Hossu...

Niciun comentariu: