joi, 27 noiembrie 2008

Culori !



Dupa voci, avem o noua problema.

Asta e noua mea culoare de par, inventia lu' Miha, la sugestia mea de o tenta de violet de acum 3 luni. Uite ce a facut ! Si sa vedeti dupa cateva spalari cum ii dau clasa Madalinei Manole. O sa am un adevarat incendiu in cap.

P.S. Ignorati postul, cred ca am facut alergie la cele 7 textmarkers. Asa e cand incerci sa-nveti...

P.S.2 Lenjeria aia de pat e primita de la mama, da? Deci, orice plangeri, va rog sa i le adresati direct. (stati la coada, ca eu dorm cu animale sub mine !)

3 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

culori frumoase, n-ai de ce sa-ti faci griji. Numai bine!!!

Anonim spunea...

Super culoare! Never looked better. Acum stiu ca venind de la mine te astepti sa fie luare la misto, dar in mod incredibil chiar vorbesc serios. Arati si tu mai ... vie?

Tigrutza spunea...

D*** D*** !
Aka multumesc frumos, mi-a mai zis lumea :) Foarte tare.