marți, 16 decembrie 2008

Deja vu - in and out of


Postul de dinainte. Sau de la inceput. De sfarsit :)
Sezonul a inceput in forta. Cu acelasi client de anul trecut. Cu 3 din cele 4 teste de anul trecut. Tot eu. Redundant. Cu unul pe care mi l-am luat eu, ca sa fie nou, sa nu mor de plictiseala.
Si intru iar in agitatie. Cu documentele, cu discutiile, cu documentarea. De nebuna, zici ca-mi taie cineva capul.
Iar vin acasa la ora la care baietii suspecti sunt la bloc. In seara asta, imi luasem paine si era punga transparenta. Mi-au zis: o seara placuta si pofta buna. Ce sa mai...
Vad stirile de la 10, la 11 e mircea. Deja sunt jumate adormita. Vad reluarea la 7-7.30.
Inca n-am inceput sa cumpar gel de dush din benzinarii, dar curand... am o presimtire. Deja vu? Insa anul asta, shoppingul e doar online. Altfel, cand? Cum? Sambata am inventare sau TPE. Sau lucrez, evident :)
Acum, inca mai deschid calculatorul, va mai si citesc. Deschid si los 40 principales. Si-ascult muzica de acolo, stii tu... Si inca tin minte ca tre sa-mi caut bilet (ruby, promit sa ma uit in weekend sa vad cum stam). Si planuiesc sa merg cu fetele la film. Abia astept weekendurile, iau si eu cadourile in sfarsit de la birou :)
Waiting for the after...

Un comentariu:

Mariuca spunea...

Mikisor, ai devenit o mica workaholica!!!! Nu e bine, nu se face!!!!
PS: Nu esti singura cu los40 toata ziua...mai stim mai stim. Ne vedem curand!!! youhuuuu :D