joi, 5 februarie 2009

Scoici 2 cu pui

Mi se pare corect … azi la 8.20 eram pe plaja, in fusta si cizme cu tocuri, evident, cu poseta stralucitoare si cautand scoici. Am gasit, inclusiv una vie si un melc mic.
Evident, melcul l-am pierdut (n-am nimerit sa intru in masina din prima si m-am lovit de usa, si mi-au sarit scoicile din mana) iar scoica vie a inceput sa miroasa urat destul de repede.

Asa ca abia am terminat de spalat toate scoicile cu sampon si spre dezamagirea mea, inca miros.. cred ca le fac cadou J))) astept amatori !

Noua expresie este My chickens, ca vorba aia, suntem echipa multinationala, tre sa inteleaga si restul ce vorbim. Asa ca, la naiba !! my chickens.

Ruby tocmai mi-a spus ca sta intr-o cutie, Deedee vrea sa ne imbatam.. fucking shit !! cu ele am fost in vacanta.. :D Luv ya too :D

Tin sa revin cu plangerile referitoare la hotel: chiuveta e infundata, presurile de pe jos zgarie, toate ceasurile sunt dereglate cu minim 10 min, procinema e pe lista “pay per view”, impreuna cu cele pentru adulti (wtf !!), iese apa pe sub cabina de dus asa ca azi am iesit din dush, am intrat in cada iar apa de la dus zici ca e mercur. Am facut poza, am dovada, o postez curand. Toate astea versus locatie… iti bate valul in geam si briza in pat (P.S. se aud valurile din camera, de la etj 5 :D)

Prima zi cu soare din astea 2 saptamani, prima (relativ) poza cu rasaritul (cu apusul n-am apucat, ma uitam pe geam in timp ce eram in conferinta cu Bucurestiul….). Am cumparat si mere din parcarea de la rafinarie, am facut cadou unul, nu stiu daca a murit omul déjà.. o sa mananc si eu unul.. cred ca sunt crescute cu titei, MTBE, HDPE si alte caprioare..

1 long night left, 1 almost short day, some hours to Bucharest, sleep and home to mummy.

Un comentariu:

Ionut spunea...

interesanta ideea de a fi pe plaja acum in februarie..