miercuri, 4 februarie 2009

Update: scoici si limited connectivity

Ziua de dinainte de ziua de dinainte de final. Zile putine, munca din ce in ce mai multa.
Si eu, la gura de aer rece, cu verificatul de mailuri.
Azi dimineata am primit scoici, dup ace am cersit la toti baietii din echipa. Niciuna intreaga, ca saptamana trecuta, aia de pe faleza. Zilele astea, marea a fost agitata. Dar, am o jumatate atat de alba…Poate ajung si eu pe plaja intr-o dis de dimineata.
Stau doar pe limited connectivity si ma vad pe gamx doar cu un coleg. Restul stau pe net, si normal ca nu ne vad. Asa ca deh, mai socializam: un “cum iti asezi streangul sa fie mai rezistent”, o chestie, o maslina.
Azi am comandat de prin oras, dupa nota de la restaurant de ieri de niste milioane. Fericiti cei cu pizza, restul comenzii s-a mancat cu mana. Ca deh, n-au pus aia si tacamuri.. Bine ca am luat pene, daca mancam spaghete eram obosita pana acum. Le invarteam tandru pe deget ….
Si la tv e Paulie.. Cat de mult imi place filmul.. si ce bocit ma umfla…

Niciun comentariu: