miercuri, 6 mai 2009

Home at 6

Eh da, prima oara anul asta cand plec de la job la 6. Bine ca n-au trecut 4 luni.. puii mei.
Astia aici, ma uit la ei pe geam, ei la mine, zici ca suntem la parnaie. Se mira ca sunt singura. Ma intreaba mereu de ce am venit IAR. Asta ii doare. IAR. Si i-am anuntat. Mai vin un IAR, vreo 2 saptamani, un IAR in iunie si IAR in iulie. Ce viata !
Aici, zboara pufii in eter. Am tinut geamul deschis, a batut vantul, mi-a intrat unul in gura.
Am o colega de suferinta, tanti de la FA, ea e mereu aici cu mine.
De 2 zile haituiesc un taximetrist la care am ramas datoare un drum pana la distru. 8 lei. Si nu mai raspunde la telefon. O sa zic bogdaproste si-mi continui viata.
Problema mea recenta la job este singuratatea. Bai, imi vine cateodata sa ma duc aksa. Nici net n-am, zici ca mai ascult o muzica. Sunt eu si linistea. Ca v-am zis cu geamul, nu pot sa-l las deschis.
Si, altfel, cu ermetizarea. Si-au pus acces cu card peste tot. Asa ca, astept ca un caine sa mi se deschida usa sa ma duc sa iau cafea si la fel cand ies. La conta nu mai am acces decat pana la o anumita ora, gen 17:00. Conta ca conta, ca sa zic asa, dar cu La Fantana, bucataria si fumoarul (nu, nu fumez, mai insoteam lume) ce ne facem? Fucked up. Iar incep cu expresia asta. Hai c-o las moale.
In alta ordine de idei, azi ma apuc de carat apa :)) Trebuia pe 4, aia era ziua mea de gratie, dar nici 6 nu suna atat de rau. Maine mai vine si Anamaria, ma vede robotel si ca miaun (si ma cheama cuturescu…) de febra pe aici.
What a day, what a glorious day !
Mai joaca si Barcelona…
Pt interesati, mi-am facut si buletinul. Bine c-o sa am un document si ca nu m-au prins astia cu el expirat in astea 3 luni, o faceam lata. Dupa ce-o sa-l iau (da, dureaza 10 zile si tre sa stau iar la coada), ma duc sa-mi deschid cont la ING Rahova.
Sa traiesc, sa infloresc, ca uite, vine vara, poate tot de aici va scriu.
Hai sa consumati gaze, sa avem fee mare !

2 comentarii:

Marius spunea...

.. a castigat Barca! :), dar cred ca ai aflat.. ce faci cu apa aia, ca nu m-am prins ? (o bei sa se duca puful ?)

Unknown spunea...

In loc sa ma pui sa ard gazul, mai bine ai da un telefon la Apa Nova sa ai si tu apa calda =)) sau mai bine ti-ai face un cont la ING Romana, nu in Rahova, da poate asa o sa avem sansa unica sa ne vedem. Eeee pentru astia mici care citesc, nici nu trebuie sa pricepeti ceva. Doar prietenii stiu :)) Take care my darling si poate sun la sectia de militie sa-ti verifice vechiul buletin :) Logic, glumesc, ca altfel dau de dracu cu tine :)