luni, 5 octombrie 2009

Acasa...


Am fost acasa in weekend, pe-o ploaie urata. M-am dus hotarata sa cumpar ziarele pe care le citesc ai mei si sa iau paine. Stiam ca o sa fiu singura acasa cateva ore. Multe castane pe jos.

Duminica, in drum spre microbuz, cu tata, care-mi povestea de Rapid/ Toporu/crima din Alexandria si toata la un loc si eu cu gandul la zecile de castane de pe jos, murdare.

Evident am luat una, am cautat-o pe cea mai aratoasa, tata m-a asteptat rabdator (nici nu m-a intrebat: "Ce dracu' faci tata cu ele?"), am bagat-o in geanta si-am adus-o aici.

Si-o s-o pastrez pana la urmatorul weekend acasa, cand o sa iau una noua si-o sa ma indop iar cu gogosi calde si placinta cu dovleac.

PS: Trebuie sa vizitez castanul de la Scoala 5...

PS 2: Si eu ce caut aici ?! ...

Niciun comentariu: