sâmbătă, 30 ianuarie 2010

I-am terminat si p-astia..

Dupa 3 sapt in care nu prea stiam de ce la 10 cand plecam de la birou era mai alb sau mai frig afara, acum imi mut locatia din centrul mizeriei pe centura mizeriei (fucking great).
Ma duc la alune, nu sa culeg, sa ma uit cum se prajesc si uleiesc.

Intre timp, in astea 3 sapt, am injurat in multe feluri si la ore diferite, am cantat pitzigaiat, m-am balansat cu scaunul, am murdarit pe toata lumea pe pantaloni, m-am prostit pe coridoare, am dat usi in cap la oameni la baie, m-am certat cu tonomatul de cafea si cola. Si apoape mi-am terminat treaba,ceea ce e incurajator. Am trecut de la 35 de grade in camera la 20 si un pic.

Ca urmare a agitatiei ce v-o povestii, am dormit azi toata ziua. Cu tot cu durerea de cap atasata. Nu ies, nu nimic. Administrative, doar.

Am iesit in club sapt trecuta, moarta coapta, am dansat destul, ce-i drept, am analizat populatia, nicio schimbare fata de ultima data cand am iesit in genul asta de cluburi. Barbati pitici, multi peste 28. Fete f dezbracate si machiate. Eu machiata pana peste cap (OMG!), m-au racolat unele sa ma dea cu blush si s-au gandit la fata locului sa ma reconstruiasca din temelii (fond de ten, pudra, machiat sprancene (!)). Poze, iarasi. Si cam atat.

Acum, ma gandesc ca mai e o luna de chin. Sper ca doar atat... And then we go back to living !

Niciun comentariu: