joi, 4 februarie 2010

Resolutions

N-am apucat sa le fac pt 2010. Oficial, din lipsa de timp. Neoficial, cred ca am vrut sa am timp sa le diger, sa ma gandesc bine, sa nu ratez vreuna. Intre timp s-a intamplat neprevazutul, am inceput sclavia, am uitat complet de resolutions, cel mult imi aduceam aminte de ele in dus sau cand ma spalam pe dinti.
Azi am gasit pe think outside the box un articol despre ce sa faci cu o vacanta.Cand o ai. Cum abordezi treaba. Si abordarea e interesanta. Si apoi am cautat mai departe. Si-am gasit niste articole f dragute despre un vis de-ale mele mai vechi, Zanzibar. Mi-am adus aminte de Sorin, care zicea ca el isi doreste sa faca bani cand o sa fie mare. Good point ! Si am relationat viitorul meu cu Zanzibar, alaturi de USA.
Nu stiu daca-mi permit sa pun asta pentru 2010, dar dupa discutia de zilele trecute cu Matei si cate a reusit sa faca cu ce stie (like really, no fake shit), mi-am dat seama ca tre sa schimb ceva. Tre sa definesc clar ce stiu sa fac si ce nu. From scratch !

Asta e primul si cel mai important lucru de facut in 2010. De acolo, vedem ce mai avem de analizat: ce mi-ar placea sa mai stiu, sa mai fac.

Pana atunci, mai am o luna de hei-rup, o sapt pana la ziua mea, un plan de cadou dragut (din 2, unul fara niciun indiciu) si-o iesire scurta. Apoi incepem cautarile si grijile.

Now chilling in the sunshine :) ...

Niciun comentariu: