miercuri, 21 aprilie 2010

Restart?


Sper sa ma culeg, de maine. Ca simt nevoia. Si ma uit la mine si-mi dau seama ca pot fi altfel, mai bine.

O sa incep sa ma gandesc mai mult, la ce stiu cu adevarat sa fac. Daca ma lasi singura undeva departe, ce as putea eu sa fac sa-mi castig existenta. Si nici cunostinte sau prieteni. O sa ma gandesc la fel ce simulez ca stiu sa fac. Si de ce. Si poate aprofundez. O sa vedem daca simularea sau stiinta in sine.

M-am bucurat tare cand mi-a zis DeeDee ca si-a dat seama ce vrea sa faca cu viata ei. Conteaza mult, ca acum stie ce e, ca ii place f mult si ca lumea vede asta.

M-am mai gandit intre timp si ce mi-ar placea in plus sa fac. F putin pana acum si nu lucruri profunde. Dar e un inceput. Si-mi doresc sa ma si apuc de ele, cat mai curand. Pana atunci, un examen ACCA de studiat si de luat, mai ales !

Primavara = parc. Asta e important, ca trece repede.

Un comentariu:

Mariuca spunea...

Te inteleg.Si eu sunt pierduta rau, ce sa fac,unde,cum? Sunt atatea intrebari care isi asteapra raspuns.Am primit un sfat: sa imi dau seama intai ce nu vreau sa fac :) Si suntem pe drumul cel bun!