marți, 27 iulie 2010

Revenind..

N-am mai scris de 3 luni. Acum am vazut cat a trecut. Mai intram pe blog ca sa citesc posturile prietenilor, ca altfel...

Am moderat 17, a facut furori postul despre Il Makiage, este al treilea rezultat pe google dupa "il makiage romania". Din pacate, n-am mai ajuns pe la ei, nu m-au mai sunat - cred ca mi-au descoperit identitatea :)). Nicio tragedie, ma duc eu la ei daca am remuscari (fix!).

Pe drumul spre birou (50min doar in autobuz), am avut timp sa meditez, sa imi amintesc despre orasul asta murdar ca mai are niste crampeie de viata (azi am vazut un melc in iarba si eram complet fascinata) si sa revin la curiozitatile mele eterne, despre ce gandesc oamenii, despre ce li se intampla...

Mereu m-am gandit ca oamenii care coboara la eroilor sau panduri se duc la spital...

Tu unde te duci?

Niciun comentariu: