miercuri, 6 august 2008

Obsessions


M-a cam ferit Dumnezeu ! Si incerc si eu sa le evit cat pot (de ex., nu ma uit la seriale gen Prison Break care e foarte bun si e greu sa te abtii din urmarit).
Despre mine nu pot spune decat ca am slabiciuni. Multe. Si dese. Si de toate nivelurile. In fond, suma viciilor e constanta ! :)
Eu am tot avut: kfc, mars delight, bounty, barni, nutline - gata gata, ca fac reclama ! Acum incerc sa ma las. E ca la fumatori, degeaba flencan nicorette si incerc sa fumez tigari din ierburi (menta, radacina de crocobadugaur, sunatoare, alun turcesc - mai lipsea niste green tea si faceam o infuzie..), ca tot mai incerc senzatii tari. Lately, am fost la kfc si-am mancat o salata cu iarba si mult oregano. Ingrozitor, la dracu', de parca aripioarele mi-ar fi stat in gat. Mai rau, cred ca mi s-ar fi pus transversal pe o coapsa !! Meanwhile, ma tratez cu morcovi. Penibil !
Cred ca e tare nasol cand esti obsedat de o persoana. Nu cred insa ca obsesia poate fi asociata cu iubirea. Am un prieten care nutreste niste sentimente asemanatoare. Cred insa ca e un refugiu. Altfel, nu inteleg de ce i-ai spune cuiva cu care vorbesti destul de rar ca ai vrea sa te casatoresti cu acea persoana. What the f***? How come you know ? Ma depaseste. Tot incerc sa ma abtin de la comentarii.
Nu stiu cum numarul viciilor e constant atata timp cat la mine creste exponential zilnic. Mai trimite marius cateo melodie, mai vad ceva prin vitrina magazinului de langa toscana, ma mai lansez in studii d-astea suspecte (araba?!). D-astea, administrative :) De fapt, sunt actiuni repetitive care te genereaza "dereglari" - incepe sa-ti placa mai mult decat ar trebui. Nu stiu unde o sa le mai pastrez, atatea slabiciuni. Sin fumar, sin beber, tampoco follar (ca sa raspund la mingea ridicata la fileu de un prieten). Adica, per total, sunt la fel de vicioasa ca un fumator sau un tragator (in piept de "hierba buena"). Probabil ca "obsesiile" mele fac o simbioza, creeaza sinergii, ca altfel nu-mi explic. O sa ma studiez, si-asa sunt eu fascinata de oameni.
Bottom line, tre sa am grija sa nu ma scufund de tot in asfaltul infect de la Victoriei in fiecare zi cand plec si e prea cald afara, sa invat sa respir prin urechi doar oxigen, sa-mi folosesc numai mintea, nu si sufletul. What the hell ?! I'm only a human !!
Enjoy your obsessions ...
P.S.: The healing begins with the feeling you givin` me
To make the healing begin all over again

Niciun comentariu: