duminică, 3 august 2008

Weekend thoughts


Nu inteleg:
- de ce s-au dus 100,000 de oameni la mare si sambata seara au parcurs un traseu de 5 min in 45min
- de ce te-ai duce in concediu intr-un loc atat de murdar si care te jefuieste pe fata
- de ce ai trimite un mesaj anonim pe net (vii,depui apa si pleci. Anonimi, umanitari cum pot fi romanii cand le pasa) si apoi sa nu te preocupi si de logistica (sute de sticle de apa si alimente au zacut 4 ore in soare)
- cum a pierdut DeeDee voucherul NOSTRU de vacanta (Thank God it can be replaced)
- cum poate Matei sa fie ATAT de haotic (but still cute and somehow in control while doing it)
Am inteles:
- explicatiile pentru oboseala si lipsa de timp a lui Matei
- ca pot sa ma trezesc si la 8, in weekend, chiar daca pentru niciun motiv anume (cred ca d-aia sunt asa obosita in cursul saptamanii)
- ca a trecut vara pe langa mine pentru ca vacanta e programata in toamna si n-am iesit din Bucuresti decat pana acasa
- ca oamenii fac gesturi inexplicabile oamenilor pe care si care ii iubesc
- ca istetimea este extrem de atragatoare
- ca alergam dupa piloni si ne intoarcem la locuri atat de dragi, cu siguranta si speranta in suflet ca acolo este noul inceput, atat de necesar
- ca am in jurul meu oameni minunati ("extraordinari") de prezenta carora am invatat sa ma bucur la maxim (This goes out, with all my heart for: my parents, Crisa, Diana, Littles, Mariuca, Matei, P, Ruby - alphabetical order) ...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu am pierdut voucher-ul... L-am ratacit :). Era o zi haotica la munca si aveam 10 tone de porcarii pe birou.

Tigrutza spunea...

DROP DEAD !! :))

Crisa spunea...

si le-am si zis alor mei ca numele meu trebuia sa inceapa cu "A"... asta ca sa nu mai fie nici o urma de indoiala :D

Anonim spunea...

Anunt in mod oficial ca am gasit voucher-ul. Asta ca sa nu raman in istorie drept Dee-dee care a pierdut voucherul. Found it, found it! Ha! :)