duminică, 26 iulie 2009

Full weekend

Trista zic cum ca weekendul asta nu am apucat sa-mi fac somnul de frumusete, nici sambata, nici duminica. Da, acum zace si sufletul in mine, am reprogramat treburile administrative pentru maine dimineata (yeah, sure !).

Sambata am fost la shopping, cica, de fapt, am tarat-o pe Crisa.Ea nu ca nu, si enthusiastic cum o stiu (NOT!), eu ca hai. Cafea la Nescafe. Noodles cu pui, cartofi de la Mc cu sos de la KFC. Seara, reinstalat windows (it's soo killing me). Intre timp, am vorbit cu Mariuca dupa atata timp.. Ce tare dor mi-a fost de ea ! De cat de seren vede lucrurile, de cat de putin pregatita si foarte pregatita psihic este pentru plecare. Si-mi doresc atat de mult sa-i fie bine ! Tin pumnii stransi si ma gandesc mult la tine. Si-mi caut contul de Skype si cumpar microfon.

Azi am petrecut dupa-amiaza cu DeeDee. A fost asa dragut. Am baut o cafea super buna la Universitate, am primit un cadou GENIAL (!!!), am fost la un targ de handmade unde am cumparat cateva chestii (facusem pauza destul :D), am mancat si am povestit mult. Am facut inventarul prietenilor comuni, am vorbit despre strange friends si despre cat de mult urasc barbatii prosti, insistenti si persistenti. M-a revigorat, eram intr-o stare proasta cand am plecat de acasa.

Acum nu visez decat altceva pentru mine...

Un comentariu:

Mariuca spunea...

Mie tot mi-e dor de tine. Pregatite sau nu, trecem prin toate si totul se rezolva...ne raman amintiri, cicatrici si zambete :)
Abia astept sa inauguram microfonul!!! Pupici