duminică, 5 iulie 2009

Life online



Incerc sa dau de niste oameni cu care ar trebui sa ma vad la o nunta dupa vreo 6 ani.
Cum? Linkedin si ulterior, Facebook. Am avut noroc, am gasit una dintre ele. Mi s-a sugerat sa incerc Hi5. Eh, nu merg asa departe.
Si mi-am dat seama ca zilele astea, asa se cauta lumea sau se socializeaza. De exemplu, n-am mai vazut-o pe Nico demult !! Poate ce-am mai apucat sa catch-up, pe net, un pic, inainte de ACCA. Si ii citesc statusurile pe Facebook. La fel si cu Mariuquis. Asa e treaba? Sau asa ne iese? De asta mai avem timp sau e cheful de vina?

Am si eu un fix, cu Bucurestiul. Cred ca asta ne-a stricat. In Alexandria, era asa usor sa te intalnesti cu lumea. Si coincidentele apareau mult mai usor. Aici, unde sa intalnesti pe cineva cunoscut si placut? La Mall??

Vorbeam sapt trecuta cu un amic cum ca alexandrenii (eh, my small connections network) merg prin anume locuri in Bucuresti, cu predilectie: Pui de Urs (where the fuck is this?!) sau Turabo (I know where the fuck this is!). P-acolo ar trebui sa haituiesc? Nu de-alta, dar pe unde am mai fost, nu prea am creat new connections. Unde? In cluburi la fitze? Not quite :D

Asa ca mai bag un mess, un ochi pe facebook si unul pe linkedin, ca sa-mi dezvolt soft skills.. pe ma-sa !

2 comentarii:

Andrei Crăiţoiu spunea...

Aolooo, Pui de urs e prin regie =)) ma duc eu la banchet acolo. E, na, acum, daca vrei mergi si tu :> =))

Mariuca spunea...

Pai new connexions tot alexandreni vrei???
Sa stii ca e trist si adevarat ce zici...
Si eu am fost la Pui de Urs...pana si eu cunosc locul, mai Micky mai!!! :D:D