sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Cleaning up my closets

Eh na, 5 ore din seara noastra de sambata pe care o petrecem in mod constant impreuna am impartit-o, iarasi, de data asta insa in alt scop.
Am facut curat, in profunzimi.
Planul nu s-a potrivit cu ce am gasit la fata locului, in afara ca ne-am apucat de treaba la 7 (pm), cand m-am trezit eu, dupa somnicul de frumusete (de lene, whatever). Eu am dat-o in diverse, m-am apucat de facut curat in biblioteca si asa s-au continuat cele 5h (wtf).
Ce-am gasit si se poate da pe post, ca sa zic asa (in afara de o descoperire absolut minunata si care nu s-a descompus): transafiri de la pufu uscati, contracte pentru internet din 2004, diplome uitate de mult, echivalari de note, foi colorate, desene de prin facultate, agenda cu lacat (unde dreaq o fi cheia?!). Am aruncat multe pungi de cursuri. Adica le-am reciclat. Dar mai avem niste cateva. La unele am facut poza. Nu va fi facuta publica, imi pare rau sa va dezamagesc.
Ce-am rearanjat: cursuri, carti, reviste, genti, bijuterii (am nevoie de-o cutie maaaare). Mai am 3 sertare mici. Le-am lasat pe alta.. maine !
Pana atunci, am asezat patul si deci iar caut telecomanda 2 ore. Si mai si dorm, sper.
Maine, niste lucru, o iesire la cumparaturi casnice si restul lenevit (mult, sper).
De luni, iar trag pe nas (pt cunoscatori). Si ce-o sa mai trag...

Un comentariu:

Crisa spunea...

Reciclatoare mica! Bine ca ai mai facut loc dupa ce ai aruncat atatea pungi de chestii nefolositoare... Daca te-ai decide sa arunci si cutiile de pe cuier m-as simti un om implinit! multumesc anticipat :D