vineri, 16 ianuarie 2009

Uite osul, red bull si Puia



Suprize, multe si dese si de toate felurile.

NOT: Azi, la dentist, mie-mi iesea inima din piept de emotie, aia toti cu ochii in gura mea.. si se aude deodata: Uite osul !! Fucking shit !! Sa mori tu !! Bine dreaq ca era acolo.. ce ne-am fi facut altfel?!

YES: Dupa cele 3 radiografii, plus o panoramica, cu mii de confirmari ca infectia e pe canal, iete ca s-a vazut osul si infectia nu mai era asa pe canal, cum se vazuse la pozar. Adica am scapat muult mai ieftin.

NOT: Sa pui gheata, sa iei pastile la 3 ore, homeopate, sa nu te umfli/ invinetesti, sa nu bei acidulat o zi, sa nu te speli pe dinti 24h, sa iei si algocalmin si aulin dupa ce trece anestezia, sa mai iei la 8 ore cate una cateva zile si sa nu mananci acolo, sa nu se infecteze firele ... fainting..

YES: Puia.. draguta ma, nu ma asteptam sa fie asa draguta.. (no offence). Dar foarte tare, chiar tare ! Nice...

NOT: Si da, imi reconfirm, pentru a 50a oara, Redbull-ul nu are niciun efect asupra mea. Nu ma energizeaza, nu ma gadila intelectual si nici in talpi. Asa ca revin la Burn, care e extrem de rar si cam dulce. Dar ma las de sporturi d-astea. Plus ca, am o banuiala care ar fi motivul din spatele celei de-a doua anestezii..

YES: Expresii noi: "stai jos !", "ce vrei sa insinuezi", "dna. Talau", "se scarpina la ... glezne".

Need more !

Niciun comentariu: