duminică, 4 ianuarie 2009

Cuidate sau bananele ingrasa



Am niste prieteni buni care-mi zic, la despartire, pe internet de obicei, "take care"/ "cuidate, por favor" sau "ai grija de tine, te rog". Asa imi zic mereu.

Pe primul, il cunosc de mult timp, din Alexandria. Pare foarte distant, e tot timpul pus pe desfiintarea ideilor tale, din orice domeniu. Critica mereu, cand ii ceri ajutorul nu-ti raspunde cu multa bunavointa, dar ti-l da. Cred ca mi-a zis la un moment dat sa nu scriu nimic aici despre el. Se casatoreste la anul. Ma bucur tare pt el. De unde si pana unde take care? Nu stiu, cred c-am sa-l intreb. O zice demult.

Al doilea, un prieten extrem de drag si de special. Mi s-a parut intotdeauna ca vine din alta lume si in ultimul timp, daca stau sa ma gandesc bine, incep sa cred ca asa e. E departe, o sa fie si mai departe si este foarte expresiv. Cand am plecat mi-a scris si mie si unei prietene: cuidate. I-am reprosat, in gluma, ca eu nu sunt mai speciala si ca trebuia sa-mi spuna altceva. M-a rugat sa ma uit mai atent.. imi scrisese: "cuidate mucho, por favor". Si de atunci, dupa ce am zambit tamp, mi-a mai spus de cateva ori. E ceva special in felul cum o spune el.Si sper sa ne vedem cumva, la o cafea, vreodata, in cine stie ce colt din lume. La Mecca?

A treia, pentru ca e o fata.. eh da, e tare speciala si nu numai prin prisma faptului ca e fata. Azi ii spuneam ca am inceput sa ma obisnuiesc cu bananele, desi nu-mi plac si sa le mananc cu iaurt. Mi-a spus ca bananele ingrasa. Eh na !! Acum, daca stai ca vita in pat si te uiti la tv, orice mananci ingrasa ! Sa ne-ntelegem: pentru mine e o mare realizare sa mananc banane. Nu-mi plac, dar imi tin de foame. Asa ca ma chinuiesc sa le ingurgitez. Eu promovam realizarea mea, ea ma "desfiinta", ca ingrasa. Si tot ca sa ma promovez, ieri a fost a doua oara in viata cand am cumparat mai mult de 2 banane. Am luat un ciorchine, de 6 !! Cred c-o sa-mi ajunga.. Asa ca, le las, ca ingrasa si raman cu iaurtul care, decent, are 4% grasime. Pfaaai.. Dar o sa am grija de mine, vad eu cum.

Si voi la fel, da?

2 comentarii:

Mariuca spunea...

Cred ca pe ultimele 2 persoane le cunosc...superb post Mikisor.
Poate ca lumea simte ca trebuie sa iti aduca aminte sa ai grija..ca micuta de tine cu atata munca poate mai uita :D:D
Te pupic!! Noapte buna

Tigrutza spunea...

Pe a doua sigur o cunosti :)
Pe ultima, e posibil.. din auzite.. :)