vineri, 18 iulie 2008

Fucked-up - reply to Marius

Marius a postat ieri ceva despre cat de fucked-up suntem, cu totii. Initiase si o organizatie, cu cotizatie, cu tot, ca el sa devina un fucked-up billionare. M-am bagat, am primit discount (platesc doar 50 bani, nu 1 leu) si sunt pe baricade !

Self-analysis:

1. Cum am aflat eu de celulita si alte nenorociri care afecteaza estetica? Din revistele "glossy", alea colorate si cu fete frumoase pe coperta. Si asa m-am controlat. Si normal, cauta creme, masaje, balarii. Ete flori ! Si doar lately m-am ocupat de asta. De ce? Mostly, pentru ca motto-ul "I don't give a shit, I have a brain" si-a facut efectul. Acuma, m-au umplut de frustrari standardele astea penibile. M-am apucat de sport (nu am mai facut in viata mea), mananc castraveti in loc de biscuiti cu ciocolata. Bottom-down, I'm fucked-up.

2. Locuitor la cladirea de sticla. Cred ca am vazut prea multe emisiuni cu wall-street guys, de parca trebuia sa ne integram si noi in trend. Lumea la costum, cu laptop carat dupa ei, cu blackberry prin metrou. Si cu un loc caldut de dormit pe birou, ca asa se lucreaza in corporatii, ca de, tre sa facem treaba buna, cu cafeaua in vene si somnul pe stand-by.

3. Default. Salopetele, jeansii, plasele de rafie - fost apanaj al saracilor, acum in mare voga. Promovarea asta...

Fucked-up ...

Niciun comentariu: