vineri, 25 iulie 2008

Today's achievement


Ieri am vorbit cu Matei pe net dupa foarte mult timp. A ajuns el la concluzia ca din cauza mea am pierdut legatura atata timp, iar eu mi-am dat seama ca trebuie sa-l caut eu. Basically, the same :)
Mi-am adus aminte de replicile si de glumele lui, de cat de mult ne distram cand mai ieseam la limonada si beam cola la benzinarie sau cand am mers la Spiderman 3 (nu 2, cum credeam eu - yeah, yeah, you were right...). Great times, nice memories.
Am hotarat sa-l sun azi, ca mi s-a plans ca nu prea-l mai suna nimeni. Si, mai ales, am hotarat sa iesim saptamana viitoare la un pranz. After soo long...
Azi ne-am auzit. Pentru mai mult de 30 minute. Si parea schimbat, ingreunat si mai ales obosit. I-am sugerat sa-si revina in weekend, ca eu vreau sa-l revad in forma, cum il stiam.
Mi-a spus ca google.ro considera www.konkurs.ro cea mai valoroasa resursa de concursuri. O veste excelenta. His today's achievement.
My today's achievement is that I heard it from him ...

Niciun comentariu: