marți, 1 iulie 2008

Serendipity


Great word, great weekend !
Inainte sa ies, am verificat metropotam pentru adresa. Si am gasit targul de la Green Hours. A fost o adevarata delectare. Multa culoare, si mai multa imaginatie.
Apoi am fost sa ne racorim la Serendipity, o ceainarie careia i se potriveste perfect numele, intr-o oaza de liniste si verdeata. Ce mi-a placut mult a fost ca mi-am ales ceaiul (rece !) mirosind infuziile. Limonada e buna iar dulceata (cele 5 pe care le-am incercat..) era foarte buna. Am stat pe terasa, inauntru era cam intunecat si nici nu aveam starea necesara pentru atmosfera de acolo. Trebuie sa revin, macar pentru asta. Si ca aveau balansoar...
Am cutreierat stradute, prin locuri in care nu mai fusesem, desi zona e foarte cunoscuta. Am descoperit magazine, colturi, cladiri si foarte putina lume (best !)
Si, dupa un dus caldut si o crema parfumata (miroase a guma Turbo !!), m-am uitat la film. Serendipity, normal. Tare dragut filmul, "de duminica seara", cum zicea o prietena. Dar venit cu recomandari puternice de la Matei (and he's the guru). Ce mi-a placut cel mai mult din film a fost realitatea din spatele fictiunii. Despre semne, destin si cautare. Si m-am regasit pe-acolo. Deseori. Aproape ca ma gandesc sa-mi scriu numele... si numarul de telefon.. pe o bancnota.. sau o carte... E filmul care mi-a pastrat un zambet dulce pe buze multe ore dupa ce-l vazusem...
And I do believe in Serendipity...

Un comentariu:

Adrian Manolache spunea...

e super fain acest film serendipity...cel mai mumos film romantic