joi, 19 iunie 2008

About Sex ... and the City


Am fost aseara cu fetele la film. Nu orice film. FILMUL !
"SEX and the City" a devenit "LOVE and the City".
Ce nu mi-a placut: casatoria planificata lui Carrie (care n-a mai avut loc, evident), cu datul cu buchetul in cap lui Mr. Big (ca de, o parasise la altar), cu boceala din vacanta in apartamentul nuptial (normal!), cu plansetele si deprimarea aferenta, cu momentul de penibilitate fortat al lui Charlotte, cu mailurile puse in folder, cu parola de la folder (Love !?)...
Ce nu am inteles: de ce a renuntat Samantha la promiscuitatea personajului din serial (de ce nu a facut sex cu Dante si totusi l-a parasit pe pustiul ala?)
Ce mi-a placut: ca imbatranisera si aratau atat de natural, ca Samatha s-a ingrasat pentru film (la cati bani a primit sa-l faca...)noua asistenta lui Carrie (un personaj tare placut), Lily care a raspuns la telefon cu "sex" (traditia merge mai departe !). Si, EVIDENT: pantofii. Toti Manolo. Si nu din noua colectie, ca aia sunt urati rau (pentru cunoscatori).
Am ras mult la: outfit-urile erau duse de prea multe ori in extremis (Carrie in pijamale, cu pantofi Manolo, cu tichia sclipicioasa in cap si cu haina de blana alergand disperata de New Year's Eve catre o Miranda deprimata), halatul ala de baie pompos cand cauta un nou birou, ca sa ii vina inspiratia, costumul cumparat pentru nunta(Moreover, Cristina a avut niste comentarii exceptionale !!); cerutul in casatorie (cea mai buna faza a filmului), rochia Charlottei de la nunta (aia neagra, cu pampoane jos in care mergea ca pinguinul - foarte tare !!), "a colora" in loc de "a face sex", padurea Mirandei (a fost cam scarbos, dar tare amuzant).
Concluzia: un film dragutel, un pic prea siropos si un final prea "happy" pentru cum este serialul.
P.S. Mi-am promis ca o sa am si eu o pereche de Manolo Blahnik. Si am adorat momentele de NY pur: Fifth Avenue, 1010.

Niciun comentariu: