duminică, 1 iunie 2008

Green Tea



Am iesit sambata la Green Tea. Imi doream demult sa ajung, de aproape un an, de cand mi-a zis Matei ca e un loc de vazut. Si am mare incredere in gusturile lui :)

Am gasit cu greu locul, nu de-alta, dar nu stau prin zona. Cand am intrat in curte, m-a izbit un miros de trandafiri si mana-Maicii-Domnului, niste masute de ratan si multa verdeata.

Ne-am plasat sub un cires, langa intrarea in casa. Am baut limonada, am mancat dulceata de zmeura cu fursecuri, am incercat unul din multe ceaiuri (baked apple, foarte aromat, si asta recomandat). Am facut poze la clepsidrele ajutatoare pentru contorizat infuzii (d-astea,de-ale lor), la petunii, la stropitoarele de pe gard. Am fost in magazinul lor sa caut recipient cu vacutza (pentru cunoscatori...)

Am vorbit de multe si marunte, am ras de tot felul de prostioare, am vorbit de Tunisia, de Mariuca, Helenita si Pedro, cum stateau ei la plaja in timpul ala.. A fost tare frumos.

Recomand locatia cu toata increderea. Trebuie incercat.

Enjoy!

P.S. Multumesc din sufletel, "tijereta" !

Niciun comentariu: