miercuri, 25 iunie 2008

Prozy, my baby

Goodies !

Si da ! Unii dintre noi au nevoie.. badly ! Adica, sa-l vedeti pe Sorin cand i se blocheaza calculatorul (el are dreptate saracul cand are fantezii cu spartul calculatorului). Si tot el a adus vorba de pastila minune. Asa ca logic am dat Google si intrat pe .com. Situl e demential (well.. nici nu avea cum sa fie altfel).

Poza de pe "home" e de mare exceptie. Mi-am facut testul. Sa vad daca, si oficial, am nevoie de "ajutor". Guess what? Mi-a iesit 43. La 50 zicea ca tre sa printezi raspunsurile la intrebari si sa mergi cu ele la doctorul tau. Deci, sunt cam "at the edge". Still kickin' !

Si-am mai aflat ceva foarte interesant: obsessive compulsive disorder (OCD) inseamna: "... such as checking the stove several times before leaving the house. But OCD is diagnosed only when these activities take at least an hour a day". Asa ca, be aware ! Pacat ca se ia doar pe reteta.

Cu calmatul se sta cam prost. Am vazut si prin filme: Hakuna Matata, Goosfraba, "I feel pretty"... Asa ca nu inteleg de ce ar trebui sa mearga totul ca pe roate la noi, restul. Eu zic ca ar trebui sa avem in cutiuta cu medicamente. Sa le tragem pe nas sa ajunga mai repede unde trebuie. Am gasit si desen despre cum functioneaza. Ce mai, sunt gata sa ofer consultanta.

P.S. Un Prozac ar fi fost o adevarata delectare ieri cand discutam idei de afaceri cu terenul minat.

Niciun comentariu: