vineri, 27 iunie 2008

Harsh day

Azi a fost o zi tare agitata. S-au intamplat multe lucruri, care mai de care. Incepi sa te gandesti daca nu cumva tu atragi energiile negative. E normal, daca toate iti merg pe dos.. cum sa fie altfel?

Vacanta mea e pe duca. E atat de nesigura incat a devenit dureros sa ma gandesc la ea. Si mai ales, sa ma gandesc ca nici anul trecut nu s-a intamplat pe placul meu. Cred ca nu mi-e prielnica vara. Sau toamna.

Am obosit. Cred ca d-aia am si dormit asa mult in ultima perioada. Creierul meu intra in blackout asa. Si inca mai vreau sa-l tin in "Hibernate".

Ce ramane din ziua de azi? Ca a trimis Marius aplicarea pentru New Horizons (Sa fie intr-un ceas bun si mult noroc). Si ca am planuit un weekend atat de frumos incat as fi stupida sa-l pierd. Si daca nu va fi sa gasesc persoana potrivita pentru asta, o sa il petrec singura, pentru ca mi-l doresc prea mult. Si ca, daca farasul nu merge cand trebuie sa te aduni, trebuie sa iei de urgenta aspiratorul. Si punct.

Now, I'm building the wall from scrap (of my life) ...

2 comentarii:

Crisa spunea...

uneori lucrurile nu ies asa cum ti-ai dori... si, uneori, chiar nu depinde de tine / mine. poate n-o sa fie dracu' asa negru in cele din urma

Tigrutza spunea...

Sper ca n-o sa fie asa negru. Nu de-alta, dar pe urma o sa vezi cand fac eu k dracu :)