miercuri, 4 iunie 2008

Friends


Cum aproape am reusit s-o lesin ieri pe Stelutza (nu in bataie, ci de ras), fara intentie (cu directie doar), m-am gandit sa nu mai fac d-astea, nu cumva sa raman fara prieteni (si asa putini la numar si ademeniti cu minciunele intr-o relatie atat de "productiva".
Am avut un "feeling" de mica referitor la asta si uite ca m-am pregatit: am niste prieteni extrem de stabili (emotional?), fideli, saritori si toate cele. Sunt cei mai tari ! (no offence). Sunt buni
prieteni intre ei, atat de apropiati incat sunt convinsa ca au o relatie. Au si plecat in excursie impreuna, la un moment dat, acum s-au intors, dar nu ne-am revazut de atunci. Locuiesc acolo, foarte aproape de mine, chiar o aruncatura de bat, cum se zice.

Ii impart cu un alt prieten drag, dar e ok, nu am avut conflicte de interese, inca. Nu de-alta, dar fiecare are asa prieteni foarte dragi (bine... unul sau mai multi). Bine, sa las vrajeala si sa va fac cunostinta cu prietenii NOSTRI imaginari (Stella, please subscribe): Max and Marmotte (Max e ala de mai sus cu privirea desteapta :D)












P.S.1 Inca fac compunerea despre Ionut.
P.S. 2 : Si-apoi, urmeaza Gonzales, al Paulei - de mare exceptie..
P.S.3 : Ce viata palpitanta am! Max, da-te ma baiatul jos din copac, ti-am si zis, ce dracu' !
P.S. 4: Inca incerc sa iau legatura cu Manutza din liftul celalalt.

2 comentarii:

Crisa spunea...

Ma, fata... ma, tu vrei sa nu mai vorbeasca nimeni cu noi? NUUUUUUU mai da din casa!!!
Max si Marmo au fost extrem de socati cand au vazut ce ai scris, stabiliseram sa ramana un subiect TABU! REMEMBER?!?

Te avertizez, o vorba daca spui despre Ionutz, o sa te torturez in fiecare secunda din restul vietii tale.
Te-am pupat, Suzi ;;)

Tigrutza spunea...

Ma, fata... ma, tie ti s-a parut c-a mai vorbit cineva cu noi in ultimul timp??? DAU din casa, alta viata nu am.
Foarte tare lenjeria ta, am dormit bine :)
Despre Ionutz, poate imi faci si mie cunostinta cu el, ce dracu', dupa atata timp...:D

P.S. Matei...