sâmbătă, 7 iunie 2008

I'm just a dreamer...

Am lucrat cam mult saptamana asta.. am un proiect nabadaios, care e pe sfarsit. Asta inseamna ca joi si vineri m-a prins 12 pe la birou. This is the bad thing.

The good thing is ... ca m-am delectat cu o priveliste care mi-a adus aminte de niste momente tare frumoase.. Reclamele luminoase ! Ciudat, nu? Niste reclame standard,moarte, neinteresante. Dar nu de alea ma bucuram, ci de amintirea unora de departe, de foarte departe si de demult.

Imi aduc aminte ca am facut poza in fuga. Ma grabeam sa prind trenul inapoi spre Norwalk, care pleaca din Grand Central Station. Si traversam 7th Avenue. Si m-am oprit. Nu am mai traversat, desi se facuse verde. Poate pentru ca inima nu-mi mai batea de fericire. Exact asa imi aduc aminte, ca s-a oprit timpul in loc.. Nu stiu cat am stat acolo pana sa-mi revin in fire si sa fac o poza..

Saptamana asta am fost acolo de 2 ori. Nu stiu cat a durat, dar am zburat tare repede dus-intors. Desi imi luasem bilet one-way. Si am zambit malitios cand am aflat: Ernst & Young LLP 5 Times Square New York, NY 10036-6530. Dar asta o vad acum, dupa aproape 3 ani.

Atunci, nu vedeam decat un paradis de lumina, de libertate. Faimoasele billboards de la LG si JVC. Si eu, acolo, in mijlocul agitatiei.. inmarmurita.
Acum... creez un nou vis. Sa imbin trecutul cu prezentul, pentru viitor...

Niciun comentariu: