vineri, 13 iunie 2008

HAI ROMANIA !!!

Agitatie mare azi la birou, cu pariurile la EURO. M-am bagat, evident, cu japca, sa pariez la colegii de etaj. Scorul: 1-2, bate Romania, clar ! Am avut si conflicte cu pesimistii sau realistii, cum le place lor sa-si zica. Am argumentat.

De ce "optimismul"? Ca sunt romanca! Ca am plans in '94, ca am iesit pe strada si am cantat si-am tipat de bucurie, ca am plans cand am auzit imnul invatat de ai nostri la meciul cu Franta. Ca asa sunt si ai mei si cu atitudinea asta am crescut. Ca tineam pumnii stransi cand incepeau gimnastele programul la Mondiale sau la JO.

D-asta vreau sa castigam. Pentru cum a cantat Chivu din toti rarunchii, bucuria de dupa, pentru Marica si Dani Coman, accidentati. Pentru suporterii de pe stadion, pentru cei din Pietele din Bucuresti si pentru cei care vor face un rating de zile mari la TVR1. Pentru "aficionados" si nu neaparat. In principiu, pentru un meci de zile mari, pentru spectacol, pentru EURO.

Deci, sa le-o tragem la poarta. Bine si apasat, ca doar e campioana mondiala.

Si cum "zicea" Love Plus - pentru ca o partida buna dureaza 90 min. Si pentru un orgasm pe masura!

Hai ROMANIA !!!!

Niciun comentariu: